Nieuws, Kennis en Visie

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het snijvlak van het sociaal domein en informatievoorziening.

Tags: samenwerking,scrum

Interview met tester Narin en teammanager Jessica

narin-jessica

Wigo4it werkt met een flexibele schil boven op de eigen bezetting. Zo huren we verschillende experts in. Een daarvan is Narin Kanhai. Hij is testconsultant bij Bartosz. Narin voerde samen met Jessica Meijer, teammanager bij Wigo4it, een gesprek over hun samenwerking. Een gesprek over kwaliteit, de betrokkenheid van de klant, het toepassen van de scrum methode en het werken aan verbeteringen.

"Narin is een stabiele factor en stille kracht in het team", geeft Jessica aan. "Hij gaat voor de hoogst mogelijke kwaliteit en voor een adequate testdekking. Hierdoor kunnen we met een gerust hart naar productie gaan." En Narin over Jessica: ‘Jessica is iemand die van aanpakken houdt en ze staat open voor nieuwe ideeën, innovatieve ontwikkelingen en verbeteringen.’

Lees het hele interview op de website van onze partner Bartosz

terug naar overzicht
Gerelateerd Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het snijvlak van het sociaal domein en informatievoorziening.

Tags: common ground,innovatie,samenwerking
Wigo4it op Common Ground fieldlab

Wigo4it deed mee aan fieldlab Common Ground en werkt zo mee aan de nieuwe zaakgericht werken API's. Vandaag demonstreren de teams hun voortgang tijdens het Congrestival van VNG Realisatie.

lees meer
Tags: samenwerking,standaardisering
Larissa Zegveld nieuwe voorzitter van Forum Standaardisatie

Wigo4it directeur Larissa Zegveld is door Raymond Knops, Staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, benoemd tot voorzitter van het Forum Standaardisatie.

lees meer
Tags: burger centraal,ibestuur,samenwerking
Blog: een handige feedback button

Directeur Larissa Zegveld blogt op de site van iBestuur over de waarde van een feedback button op elke website van de overheid. Ze nam het idee over van columnist Jasper van Kuijk. Tijdens haar stage bij de Rotterdamse Servicedienst Werk & Inkomen had ze van nabij gezien hoe burgers soms worstelen met de digitale dienstverlening.

lees meer