Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het snijvlak van het sociaal domein en informatievoorziening.

Tags: burger centraal,ibestuur,samenwerking

Blog: een handige feedback button

Directeur Larissa Zegveld blogt op de site van iBestuur over de waarde van een feedback button: 'Van Kuijk gaf zelf het antwoord: op elke overheidswebsite zou een feedback button moeten komen zodat gebruikers zonder veel omhaal kunnen reageren op de hun aangeboden dienstverlening (...) Ik vond het direct een zinvol idee. Tijdens mijn stage bij de Rotterdamse Servicedienst Werk & Inkomen had ik van nabij gezien hoe burgers soms worstelen met onze digitale dienstverlening. En dat er dus nog een wereld te winnen is voor wat betreft de gebruiksvriendelijkheid.' 

Haar volledige blog lees je terug op de site van iBestuur. Feedback is natuurlijk van harte welkom! 

terug naar overzicht
Gerelateerd Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het snijvlak van het sociaal domein en informatievoorziening.

Tags: burger ,burger centraal,veiligheid
Den Haag lanceert veilig wifi met publicroam

Als eerste gemeente biedt Den Haag de nieuwe wifi-dienst publicroam aan. Bezoekers van de Haagse Markt, de grootste warenmarkt van Nederland, kunnen vanaf 14 november gebruikmaken van veilig wifi.

lees meer
Tags: burger ,burger centraal,gemeentelijke dienstverlening
"Alles moet draaien om betere dienstverlening voor mensen"

Sinds januari van dit jaar is Judith Duveen directeur Werk bij de gemeente Amsterdam. Ook maakt zij sindsdien deel uit van het bestuur van Wigo4it. Een kennismaking: wat hoopt zij in het bestuur te bereiken? “Samenwerking is geen doel op zich; alles draait om betere dienstverlening aan onze inwoners.”

lees meer
Tags: blog,burger centraal,dienstverlening,digitalisering
Wat was ook alweer de bedoeling?

Waarom doen we als overheid wat we doen? Larissa Zegveld, algemeen directeur Wigo4it, pleit voor meer werken vanuit de bedoeling.

lees meer