Bij Wigo4it hebben we twee verschillende soorten inkoopvoorwaarden. Wil je ze doornemen? Download ze dan hieronder.

Inkoopvoorwaarden I is voor IT gerelateerde zaken, zoals:

  • Hardware en software
  • Onderhoud en bijbehorende dienstverlening

Inkoopvoorwaarden II voor de gewone dingen, zoals:

  • Kantoorbenodigdheden
  • Ondersteuning bij HR, financiĆ«n, marketing en faciliteiten.

Ben je benieuwd naar ons algemene inkoopbeleid? Scroll dan naar het einde van deze pagina.

Inkoopvoorwaarden I: wel-ICT

Wigo4it hanteert twee varianten als algemene inkoopvoorwaarden. Dit is de eerste variant: Algemene voorwaarden van Wigo4it voor ICT gerelateerde leveringen en diensten, hieronder te downloaden via de button download. Deze is van toepassing voor alle ICT gerelateerde inkoop, zoals leveringen van hardware, onderhoud, software(ontwikkeling) en bijbehorende diensten.

Download

Inkoopvoorwaarden II: niet-ICT gerelateerd

De tweede variant: Algemene voorwaarden van Wigo4it voor leveringen en diensten, is van toepassing op alle overige generieke opdrachten voor leveringen van goederen of niet ICT-gerelateerde overeenkomsten waarbij Wigo4it opdracht geeft tot het verrichten van diensten.

Download

Inkoopbeleid

Wil je weten hoe we binnen Wigo4it omgaan met inkoop(-activiteiten) en aanbestedingen? 

Download

Logo gemeente Amsterdam
Logo gemeente Rotterdam
Logo gemeente Utrecht
Logo gemeente Den Haag