Digitaal portaal

Het contact tussen burger en gemeenteprofessional verloopt via het digitale portaal.

Gerelateerd Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het snijvlak van het sociaal domein en informatievoorziening.

Tags: digitaal ontmoetingsplein,gebruiker centraal,ux
UX-design is een must voor Wigo4it en G4

'Goede ervaringen met digitale dienstverlening voor burger in de bijstand.' Interview UX-strateeg

lees meer
Tags: domein werk,gebruiker centraal,gemeentelijke dienstverlening ,gemeentelijke samenwerking
App biedt zekerheid bij inkomensverrekening in de bijstand

Wigo4it was samen met de G4 al lange tijd bezig met het onderwerp parttime werken in de bijstand en inkomensverrekening. Sorayda Mora, product owner inkomen bij Wigo4it: ‘Een onderwerp dat voor veel onzekerheid zorgde bij de uitkeringsgerechtigden omdat onduidelijk is wat de aanvulling zal zijn op de inkomsten aan het einde van de maand. De G4-directeuren inkomen wilden dolgraag een oplossing voor dit probleem. Een nieuwe app draagt hieraan bij.’

lees meer
Tags: burger centraal,digitalisering,overheidsportaal
Blog: overheid moet harder werken aan digitale inclusie

'Als er iets is waarop ik al jaren hamer is het om als centrale overheid aan te sluiten bij de talrijke initiatieven op het terrein van digitale inclusie', blogt Larissa Zegveld in iBestuur.

lees meer